Sunday, January 10, 2016

Koditon ja työtön :)

Sain kuin sainkin asuntoni tyhjennettyä ajoissa ja lähdin samana päivänä paikkakunnalta siskon luokse. Olen viettänyt jokusen päivän siskon luona, jossa olen tälläkin hetkellä, ja käynyt moikkaamassa ympäri Suomea muutamaa kaveria. Lähtöön on vain pari päivää, tiistaina menen jo Helsinkiin ja keskiviikkoaamuna on lento Malagaan. Nämä viime päivien pakkaskelit tosin sai mut harkitsemaan että voisikohan sitä lentoa hieman aikaistaa... :D Vielä en varmaan tajua että lähdössä olen ihan just, koska ei tunnu oikeastaan miltään! En ole sen tarkemmin edes pakannut, itse asiassa en ole edes vielä selvitellyt vähiä tavaroitani että mitä otan mukaan ja mitä jätän siskon luokse. Ehtiihän tässä huomennakin. Nyt olen keskittynyt koirien ja kissojen paijaamiseen (eli siihen mikä oikeasti on elämässä olennaista). Ehkä vasta perillä oikeasti tajuan että nyt sitä ollaan ihan muualla. Puhelinkin otti ja kuoli, ja samalla hävisi KAIKKI yhteystiedot. Eli mikäli sinulta löytyy mun numeroni, ja haluat että mulla on jatkossakin sun numerosi, laita viestiä tulemaan. Aion pitää saman numeron myös reissun aikana, koska tulen hoitamaan pääasiassa yhteydenpidon Facebookissa tai sähköpostilla. Kaikenlaisia ajatuksia kuitenkin pyörii päässä, lähinnä että missä haluan käydä siellä ollessani. Tietysti lähikaupungeissa, mutta olisihan sitä kiva käydä myös Portugalissa, Gibraltarilla ja Marokossa piipahtamassa. Kesäkuuta en ole ajatellut muuta kuin ehkä tulen sieltä maata pitkin pitkän kaavan mukaan, noin 4-5 viikkoa voisi käyttää siihen matkaan. Itseni tuntien saatan kuitenkin löytää itseni muutaman viikon päästä ihan jostakin muualta. :) Elämä on elämistä varten.

No comments:

Post a Comment